Motoworld

GL 1800A DELUXE


Základní parametry


Zdvihový objem: 1832 ccm
Max. výkon: 87 kW (5500 ot. za min)
Max. kroutící moment: 167 Nm (4000 ot. za min)
Provozní hmotnost: 405 kg
Výška sedla: 740 mm 

 

PGM FI
Programmed Fuel Injection - Počítačový systém využívající předdefinované mapy, udržuje vysoký výkon a citlivou výkonnost za všech podmínek.

NAVI
Instalovaný satelitní navigační systém Honda s držákem displeje a lehce dostupnými ovladači

HISS
Honda Ignition Security System - Umožňuje nastartovat motocykl originálními kódovanými klíči pro efektivní ochranu před odcizením

HECS3
Honda Evolutional Catalysing System - Na množství kyslíku citlivý systém udržuje optimální směšovací poměr vzduch/palivo pro co nejvíce efektivní katalytickou redukci emisí ve výfukových plynech.

EURO-3
Plní emisní normu EURO-3

DCABS
Dual Combined Antilock Brake System - Optimalizuje vyvážení přední a zadní brzdné kontroly při současném rušení skluzu kola za různorodých jízdních podmínek.

AIRBAG
První plně integrovaný motocyklový systém airbagu použitý na sériově vyráběném motocyklu

Základní informace

Absolutní král ve třídě luxusních cestovních motocyklů se nyní díky své modernizaci stává opravdovým unikátem. Gold Wing je nyní vybaven snadno ovladatelným satelitním navigačním systémem zabudovaným do přístrojové desky mezi zapalovacím klíčkem a tachometrem. Zapomeňte na balíky papírových map, které byly dříve při cestovaní nutností, a nechte se vést moderním zařízením v sedle nejluxusnějšího motocyklu na světě. Dalším revolučním prvkem je airbag, který zvyšuje bezpečnost jezdce při čelním nárazu. Gold Wing je prvním sériově vyráběným motocyklem na světě, u kterého byla použita tato technologie, a která se stala opravdovým průlomem. Ať již se chystáte na kraj světa nebo jen na vyjížďku ve dvou, Gold Wing Vám vždy bude oddaným společníkem nabízející maximální pohodlí a spolehlivost. 

 

GL1800A DELUXE
Technické informace

 

Typ motoru 

Vrtání x zdvih 
Zdvihový objem 
Kompresní poměr 
Max. výkon 
Max. kroutící moment 
Spouštění motoru 
Převodovka  
Sekundární převod 
Rozměry (D x ? x V) 
Rozvor 
Výška sedla 
Světla výška 
Objem nádrže 
Pneumatiky - přední 
Pneumatiky - zadní 
Odpružení - přední 
Odpružení - zadní 
Brzdy - přední 
Brzdy - zadní 
Provozní hmotnost 

Čtyřdobý plochý kapalinou chlazený 12ventilový šestiválec SOHC
74 x 71 mm
1832 ccm
9,8 : 1
87 kW (5500 ot. za min)
167 Nm (4000 ot. za min)
elektrické
5 rychlostí
kardan
2635x945x1455 mm
1690 mm
740 mm
125 mm
25 l
130/70 R18 63H
180/60 R16 74H
45mm teleskopická vidlice olej-vzduch
tlumič olej-vzduch s vinutou pružinou
296mm dvoukotoučová třípístková Dual CBS
316mm kotoučová třípístková Dual CBS
405 kg

 

11.09.2020

obrázek


BIKETOBERFEST - leták

 

 

 

 

 

ULTIMATIVNÍ BIKING 2019 - Made in USA

Ani přesně nevím, kdy vznikl ten nápad, vydat se na velké americké dobrodružství v sedlech.
Je pravda, že bilaterálně jsme o velkém US tripu hovořili již několik let, ale stále se nevědělo, kdy. Až najednou na setkání Chapter GE-C na začátku roku padlo rozhodnutí. Navrhl jsem období, které se jmenuje „Indian summer“. Je to déle trvající suché, slunečné, teplé a málo větrné počasí na konci podzimu, na severoamerickém kontinentu. Babí léto na rozdíl od Indiánského, nastává na konci léta a na evropském kontinentu. Tato dvě označení nejsou tedy synonyma, jak se často plete. V období Indian summer jsem byl v US již mnohokrát, a mám toto krásné roční období dobře vyzkoušeno, a moc rád. Konečný termín byl na první schůzce v únoru dohodnut na dobu od 19. září do 20. října, 32 plných amerických dnů. A tak se začal naplňovat náš „American dream“, americký sen každého motorkáře. ..... POKRAČOVÁNÍ ZDE

Více »

soubor Příloha ke stažení


roline               

© motoworld.cz | vyrobilo SMWORKS - digital agency